پرنده ماهی!!!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

نوعی ماهی وجود دارد که تا ارتفاع خیلی کمی می تواند بپرد. این ماهی ماهی پرنده نام دارد. ماهی پرنده نمی تواند مانند پرندگان پرواز کند، چون بال ندارد. 

او ابتدا با سرعت بسیار زیادی در حدود 65 کیلومتر در ساعت بر سطح آب شنا می کند. سپس باله های جلویی خود را باز می کند و در ارتفاعی بالاتر از سطح آب به پرواز در می آید. این ماهی در طول پرواز به کمک ماهیچه های باله اش آنها را باز نگه می دارد، اما هنگامی که به سطح آب باز می گردد، آنها را به حالت اولیه شان بر می گرداند. 

معمولی ترین نوع ماهی پرنده 2 باله دارد و در تمام آبهای نواحی استوایی یافت می شود و 25 سانتی متر طول دارد. بلند ترین ماهی پرنده نیز 45 سانتی متر و 4 باله دارد و در نزدیکی سواحل کالیفرنیا زندگی می کند. عرض بدن ماهی های پرنده بین 4 تا 5 سانتی متر است. بعضی از اوقات این ماهی ها در هنگام پرواز خود را در خلاف جهت امواج به آنها می کوبند و منظره بسیار زیبایی را به وجود می آورند. برخورد آنها با آب به آنها انرژی بیشتری داده و باعث می شود تا ارتفاع بیشتری را پرواز کنند که معمولا ارتفاع زیادی است. یک ماهی پرنده می تواند در حدود نیم دقیقه پرواز کند.









1- نوشابه عامل افزایش فشار خون است

فشار خون بالا یک عامل خطرزا برای بیماری قلب و عروق است. خطر حمله قلبی یا سکته مغزی برای کسی که میزان فشار خون او 5/13 بر 5/8 است دو برابر کسی است که فشار خون او 5/11 بر 5/7 است.



بررسی* های محققان انگلیسی و آمریکایی نشان می *دهد به ازای هر قوطی نوشابه شکردار که در روز مصرف شده باشد، فشار خون به *طور منظم بالاتر می *رود.


داده *های مربوط به بیش از 2هزار و 500 نفر نشان می *دهد که نوشیدن بیش از 355 میلی لیتر آب میوه ی شکردار یا نوشابه ی گازدار در روز می *تواند توازن فشارخون را به هم بزند.




دانشمندان معتقدند که شکر زیاد در خون باعث به هم خوردن حالت عادی رگ* ها و میزان نمک در بدن می* شود. نوشیدنی *های رژیمی که با شیرین کننده* های مصنوعی شیرین شده باشند، چنین خطری را ندارند. مالکان صنعت نوشابه *سازی می* گویند که محصولات آن ها در صورتی که به اندازه مصرف شوند، خطری ندارند. انجمن قلب آمریکا می* گوید که نباید هفته *ای بیش از 3 قوطی 355 میلی لیتری نوشابه مصرف کرد.


در این مطالعه در 4 مورد از داوطلبان 40 تا 59 ساله از انگلیس و آمریکا خواسته شد تا آن چه را در 24 ساعت قبل نوشیده بودند، ثبت کنند. همچنین نمونه ادرار آن ها گرفته و فشارخون شان اندازه* گیری شد. به ازای مصرف هر یک قوطی اضافه نوشابه شکردار در روز، فشار بیشینه داوطلبان 6/1 میلی متر جیوه و فشار کمینه آن ها 8 دهم میلی* متر جیوه بیشتر بود.


در مجموع به* نظر می *رسید کسانی که مقدار زیادی نوشیدنی *های شیرین شده با شکر مصرف می* کردند، رژیم* های غذایی بدتری داشتند و احتمال اضافه وزن آن ها بیشتر بود. اما صرف *نظر از این مسئله، ارتباط آن با فشار خون حتی پس از احتساب عواملی مثل وزن و قد، قابل توجه بود.

 







گزنه گیاه کوچکی است که همه جا می*روید. اگر خواص گیاه گزنه را بشناسید خواهید دید که بر خلاف ظاهر خشن و گزنده*اش چقدر با سلامتی*تان مهربان است. 9خاصیت دارویی گیاه گزنه درد مفاصل، ریزش مو، عفونت*های ادراری، خستگی، مشکلات پروستات و غیره را می*توان با دست*های خشن همین گیاه درمان کرد. در این مقاله بیشتر راجع به گزنه صحبت و خواص آن را بررسی می*کنیم. لطفاً با ما همراه باشید. جوشانده*ی گیاه گزنه برای پیشگیری از پوکی استخوان
گزنه این گیاه دارویی سرشار از سیلیس و عنصر بور می*باشد که برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان موثر است. پوکی استخوان در نتیجه*ی از بین رفتن املاح معدنی از بدن بروز می*کند که معمولاً از پنجاه سال به بعد افراد را مبتلا می*کند.

 







 

 







 


طبق آخرین یافته یک موسسه پزشکی در آمریکا نوع سرطان جدید پوستی کشف شده است که عامل محرک و ایجاد کننده آن توسط اکسید نیترو سیلور ایجاد می شود.
     هنگامی که کارت های شارژ تلفن همراه، و یا کارتهای اینترنت و تلفن را خریداری میکنید، قسمتی را که باید با ناخن بخراشید محتوی این ماده بوده که سرطان زا اعلام شده است لذا توصیه شده است که خراشیدن این بخش از کارت ها را با پوست انگشتان یا ناخن انجام ندهید.







 اگر امشب ساعت 22 در تاریکی کامل آسمان را خوب نگاه کنید می توانید صورت فلکی اسد یا شیر که شکلی شبیه داس دارد را در آسمان رصد کنید. 

امیراله مانی کارشناس نجوم گفت: صورت فلکی اسد یکی از صورت فلکی های زیبای تابستانه است که دراین فصل نیمـکره شمالی و در پاییـز در نیمکره جنوبی قابل مشاهده است انتهای قسمت غربی این صورت فلکی شکلی شبیه به داس است که نشانگر سر شیر می باشد. 



وی افزود: بدن این شیر یا صورت فلکی یک شش ضلعی است و مثلثی ، ساق پا و دم را تشکیل می‌دهد و نورانی ترین ستاره این صورت فلکی ستاره آلفای اسد معروف به قلب الاسد است که قدر آن به 35/1+ می رسد و رنگی آبی سفید دارد. 

اله مانی اظهار داشت: این ستاره یک همدم کم نور تر از خود با قدر8+ دارد که با دوربین دوچشمی یا تلسکوپ کوچک می توان آن را به راحتی رصد کرد. 
در قسمت انتهایی دم شیر ستاره ای با قدر2/14+ قرار گرفته که رنگ آن هم آبی – سفید است که با نام بتای اسد یا ذنب الاسد معرفی شده است. 

وی مکان رصدی صورت فلکی شیر یا اسد را قسمت شرق و جنوب شرقی آسمان در ارتفاع 70 درجه ای دانست و عنوان کرد: این صورت فلکی دارای 9 ستاره اصلی است که شکلی شبیه علامت سؤال و داس را در کنار هم تشکیل می دهند که انتها این علامت سوال یک مثلث ایجاد می شود. 
اله مانی تاکید کرد: یک ستاره دوتایی بسیار پر نور و زیبا در قسمت یال شیر جای گرفته که یکی از آنهارنگی نزدیک به سرخ و نارنجی با قدر61/2+ دارد و ستاره دیگر که به یک غـول زرد معروف است کم نورتر غول سرخ می باشد و قدر ظاهری آن 08/3+ است اگر با یک دوربین دوچشمی به این ستاره بنـگرید، می توانید آنها را تفــــکیک شده از هم ببینید.

 







 خواهش میکنم توجه کنید و عادت بد نوشیدنی سرد خوردن همراه با خوراک را تغییر دهید 

 



 

چيني ها و ژاپني ها هنگام غذا خوردن چاي گرم مي خورند نه آب سرد. شايد زمان آن فرارسيده باشد كه ما هم عادت خوردن آب سرد در حين غذا خوردن را ترك كنيم. 



 

براي كساني كه علاقمند به نوشيدن آشاميدني سرد همراه غذا هستند اين متن بسيار مفيد خواهد بود. 
آب سرد همراه با غذا باعث منجمد شدن روغن غذا در معده مي شود كه منجر به كند شدن هضم غذا مي گردد. روغن منجمد شده با اسيد واكنش داده و شكسته شده خيلي سريعتر از غذاي جامد جذب روده ميشود و سطح روده را مي پوشاند و بسيار سريع به چربي تبديل شده و منجر به سرطان مي گردد 
با توجه به اينكه خوردن هر گونه نوشيدني به دليل رقيق كردن اسيد معده باعث دير هضم شدن عذا مي گردد، توصيه مي شود همراه با غذا از مصرف نوشيدني خودداري كنيد و يا حداقل آشاميدني گرم همراه با غذا مصرف نمائيد. 
علائم سكته قلبي: 
شما بايد آگاه باشيد كه هر سكته قلبي از درد گرفتن دست چپ آغاز نمي شود . درد شديد در قسمت فك نيز علامت هشدار دهنده اي است. شما ممكن است هنگام سكته قلبي هرگز درد در قسمت قفسه سينه احساس نكنيد. حالت تهوع و تعرق شديد مي تواند از علائم سكته قلبي باشد‌،‌ 60% از مردمي كه هنگام خواب دچار سكته قلبي مي شوند هرگز از خواب بيدار نمي شوند. اگر با احساس درد شديد در فك صورتتان از خواب بيدار شديد، مراقب باشيد زيرا احتمال سكته قلبي وجود دارد.

 







 توافق شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت بر سر چگونگی ارائه و دریافت خدمات هم نتوانست پایان بخش سریال چالش‌های همیشگی میان این دو طیف برای عرضه بی‌درد سر اینترنت پرسرعت سیمی در کشور باشد. 

به گزارش سافت گذر به نقل از ایتنا؛ درحالی که شرکت مخابرات ایران و نمایندگان شرکت‌های PAP پیش از پایان سال ۹۰ طی جلساتی با استناد به مصوبه ۹۷ کمیسیون تنظیم مقررات منتسب به آئین‌نامه تعاملی با یکدیگر بر سر رانژه خطوط تلفن ثابت، دریافت و ارائه تجهیزات پسیو و اکتیو و لینک‌های انتقال توافق کردند اما این توافقات به مرحله اجرا و این چالش‌ها درحالی است که مجموع درآمد ماهیانه اپراتورهای عرضه‌کننده خدمات اینترنت پرسرعت از یک و نیم میلیون مشترک ADSL در کشور کمتر از ۲۰ میلیارد تومان است و هنوز بازار بزرگ باند پهن در ایران تشنه سرویس‌دهی است. 
به تازگی شرکت‌های PAP نسبت به مصوبه جدید مجمع مخابرات برای دریافت هزینه از این شرکت‌ها بابت رانژه خطوط تلفن برای واگذاری اینترنت پرسرعت معترض شده‌اند و آن را با jوجه به افزایش هزینه تمام شده سرویس و در نتیجه گران شدن ADSL بدون مجوز کمیسیون تنظیم مقررات غیرقانونی می‌دانند. 

بقیه در ادامه مطلب .....

 

 






صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.