نقاشی های فوق العاده زیبا
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 

 








 

 







 

 







 

 







آثار خارق العاده از گرافیستی هنرمند و خلاق خاویر  پرز را مشاهده میکنید. او با استفاده از اشیاء عادی و روزمره و  ترکیب آنها با طراحی های ساده تصاویر بی نظیری خلق کرده است.  خاویر جزو هنرمندانی است که در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده   است. او با ارسال عکس هایی از آثارش در شبکه های اجتماعی کم کم   به شهرت دست یافت.

 

 

 







 







هنرمند و عکاس اسپانیایی Miguel Vallinas در پروژه ای بنام “پوسته دوم” به شکلی هنرمندانه و زیبا با توجه به دیدگاه خود در مورد هر حیوان به آنها لباس متناسب پوشانده است.

 
 
 






 

 







آنچه می بینید بخشی از هنرمندی کشاورزان استان کاگاوای ژاپن است که در فصل دروی محصول انجام داده اند.
آنها برای این کار فستیوال محلی راه انداخته و توریست نیز جذب کرده اند.
حیوانات، دایناسورها و اشیای جنگی و … را به تصویر کشیده اند.


 

 

 







نوشیدنی انرژی*زا


 

 

 

 













 

 

 

 







 وقتی پای خلاقیت در میان باشه انسان خلاق می تونه حتی از چیزهای ساده و پیش پا افتاده استفاده کرده و دست به هنرنمایی بزند. تصاویری که مشاهده می کنید حاصل کار هنرمندی است که با استفاده از چوب کبریت های سوخته و شعله ایجاد شده توسط آن، صحنه های جالبی رو خلق کرده است.

 

 
 






 Alexander Lyamkin متولد 1964 منطقه سیبری روسیه است. او فارغ التحصیل دانشگاه هنر است. اما آثار سورئال و خلاقانه اش مورد تحسین اکثریت اشخاصی که در این رشته فعالیت دارند واقع شده است. چراکه در عین ظرافت، عجیب و غریب است و نوعی شوخ طبعی را القاء می کند بطوریکه مرز بندی تمام سبک ها را در هم می شکند.

زیبایی هنر او به خاطر تصاویری است که گویی خارج از دنیای ما خلق شده اند، منتها فاش سازی کامل از تمام تجاربی که ممکن است شما هم در زندگی عادی تان با آنها روبرو شده باشید. پس خودتان را از تمام دغدغه ها و نگرانی های روزانه رها سازید و از این نقاشی های سورئال زیبا لذت ببرید ...

 























 







 
















 

 







 





















 
 
بقیه عکس ها در ادامه مطلب....






 نقاشی هنر زیبایی است که تمرین و تکرار در آن بسیار مهم و نقش اساسی دارد. البته وسایلی که برای نقاشی استفاده می کنید نیز بسیار مهم هستند. بوم و رنگ دو نیاز اساسی برای کشیدن نقاشی های مختلف است ولی گاهی اوقات طبیعت می تواند نقش هر دوی آن ها را به تنهایی بازی کند و این تنها به مقدار کمی خلاقیت نقاش نیاز دارد.

"سیمون بک" (Simon Beck) نقاش انگلیسی است که با استفاده از زیبایی های طبیعت و البته خلاقیت و نوآوری خودش نقاشی های بسیار زیبایی را روی برف ایجاد می کند. این نقاشی های او غالبا در اندازه های بسیار بزرگ هستند. این نقاش کفش های مخصوص برف را به پا می کند و سپس به محلی که قصد کشیدن نقاشی دارد می رود و در آنجا با راه رفتن روی برف نقاشی های بسیار یزرگ را به یادگار می گذارد.

او می گوید برای کشیدن این نقاشی ها به تمرکز و دقت زیادی نیاز است و همچنین توان بدنی بالایی را نیز می خواهد. این نقاشی ها همچنین بسیار ناپایدار هستند چرا که با یک برف سطحی نیز ممکن است از بین بروند.

 



























 
 





صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.